poniedziałek, 14 września 2009

Black Comedy - Crawl To Exceed (2001)


Black Comedy - Crawl To Exceed

Black Comedy na myspace

Rok wydania: 2001
Gatunek: industrial/electro/groove/thrash metal
Kraj: Norwegia

Tracklista:
01. World In My Eyes
02. Misplaced?
03. Equal To None
04. Pucture
05. Benefit Of Doubt
06. Confrontation
07. CPR
08. Mental Carnage
09. Pro Patria Mori
10. Insecurity Secured
11. Virtues Of Misfortune
12. Entity

Pierwszy album Black Comedy - tak wiem, okładka do dupy, gorszej już chyba dać nie mogli. Przesłuchałem tego albumu już przynajmniej kilka razy w tym wczoraj około 4-5, jak na mnie to dużo. Coś w tym jest - nawet mam wrażenie, że to ciekawszy materiał od tego co zespół zaproponował na "Instigator". Przede wszystkim jest to mniej sterylne, ma więcej kopa. Co najlepsze pojawiający się często czysty wokal jest naprawdę dobry i nie przeszkadza w odsłuchu. Można to już przetestować na pierwszym kawałku - "World In My Eyes". A na początku "Misplaced?" można usłyszeć drastycznie przerwaną imprezę Smurfów - to tak jako ciekawostka ;-) Co jest najlepszego w tej płycie? Niesamowicie wciąga i aż się prosi, żeby ją puścić w pętlę. A najbardziej podoba mi się "Pro Patria Mori" - dlaczego? Nie wiem, ale najczęściej wracam właśnie do tego numeru, a tak, refren chwyta za serce.

Płyta nie jest wybitna, ale słuchało mi się jej jeszcze przyjemniej niż dwójki. Połączenie elektroniki z groove/thrashem wypadło znowu bardzo dobrze.

Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz