niedziela, 27 września 2009

Mondo Generator - Cocaine Rodeo (2000)


Mondo Generator - Cocaine Rodeo

Rok wydania: 2000
Gatunek: stoner/heavy metal/punk
Kraj: USA

Tracklista:
01. 13th Floor
02. Shawnette
03. Uncle Tommy
04. Miss Mary Gets A Boob Job
05. Unless I Can Kill
06. Pigman
07. Simple Exploding Man
08. I Want You To Die
09. Dead Insects
10. Cocaine Rodeo
11. Another Tension Head

Pierwszy album Mondo Generator - w składzie zespołu znaleźli się sami znani muzycy z takich bandów jak Queens Of The Stone Age czy Kyuss. I nikogo dziwić nie powinno, że muzyka Mondo Generator jest utrzymana w podobnym klimacie.

Na album składa się 10 kompozycji - z czego "Simple Exploding Man" to tasiemiec i dodać trzeba jeszcze kawałek bonusowy w postaci "Another Tension Head". No, ale trochę o muzyce - jest dokładnie tak jak napisałem, trochę stonera, trochę heavy metalu i wszystko podlane punkowym sosem - zwłaszcza jeśli chodzi o krótsze numery takie jak "Uncle Tommy" czy "I Want You To Die". Numer tytułowy to rozumiem taki żarcik, bo sam kawałek brzmi jak country...z chwytliwym refrenem. Bonusowy utwór jest chyba najlepszy na całym albumie :-) Jest szybki, brudny z dobrym riffem (choć oklepanym) z nutką southernową. Na całym albumie najmniej podoba mi się "Shawnette" - wolny, walcowaty, schematyczny do bólu, nie ma tu niczego co mogłoby mi się podobać. Niemalże 12-minutowego tasiemca w postaci "Simple Exploding Man" ciężko nie zauważyć. Mimo tego imponującego czasu trwania nie ma za wiele do zaoferowania - ot granie z wtrącającym się co jakiś czas wokalem. Sama praca gitary nie zachwyca, partie perkusyjne nie chwytają za serce, a wręcz przeciwnie - zaskakują schematem i brakiem życia. Szkoda trochę, nieco więcej sobie obiecywałem po tym albumie.

Ode mnie więcej jak 6,5/10 za "Cocaine Rodeo" nie da się wyciągnąć. Te nieliczne numery, które mi przypasowały to jednak kropla w morzu. Mam nadzieję, że następne albumy są jednak lepsze.

Ocena: 6,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz