środa, 11 listopada 2009

A Plea For Purging - Quick Is The Word; Steady Is The Action EP (2007)

A Plea For Purging - Quick Is The Word; Steady Is The Action 

Rok wydania: 2007
Gatunek: metalcore
Kraj: USA

Tracklista:
01. Resurrection of the Beast
02. Quick Is the Word
03. -Interlude-
04. The Betrayers
05. Mystery - Great Babylon, Mother of Prostitutes and All Abominations of Earth
06. Death Has Been Swallowed Up In Victory

Nie jest to co prawda pierwsze nagranie A Plea For Purging, ale tego pierwszego nie mam jak zdobyć, a skoro ta epka niedawno do mnie "przyszła" to postanowiłem jej czym prędzej posłuchać.

Już podczas pierwszego odsłuchu nasunęło mi się trochę wniosków. Przede wszystkim słychać, że zespół wówczas był bardzo młody i mimo tego, że miał pomysł na swoją muzykę to z jego realizacją trzeba było czekać jeszcze dwa lata - czyli do wydania albumu "Depravity". Nie powiem, że jest to materiał podobny do tego co można usłyszeć na "A Critique Of Mind And Thought", bo tak nie jest. Bardziej to jednak przypomina "Depravity" - jednak ta melodyjna gitara gra bardzo nieśmiało i jakieś takie niezbyt pasujące do danej chwili melodie. Wokaliście niczego zarzucić nie można, chociaż słychać, że stara się raczej średnio. Brawa za beatdowny - te są pierwsza klasa. Trochę połamańców pokazuje, że zespół nie chciał nagrać zwykłego metalcore'owego materiału, który po pierwszym odsłuchu trafiłby na półkę "już to słyszałem w setkach innych zespołów". Może ta epka nie jest jakimś szczytem oryginalności, ale też nie brzmi jak powielanie utartego schematu. Jednakże tak jak napisałem - rewelacji tutaj nie ma.

Ciężko się ocenia takie krótkie wydawnictwa, ale myślę, że ocena 7/10 się za "Quick Is The Word; Steady Is The Action" jak najbardziej należy. Dobry wstępniak do dalszych nagrań zespołu.

Ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz