poniedziałek, 23 stycznia 2012

Podsumowanie 2011 - thrash/groove metal

Z zestawieniem samego thrashu miałem lekki problem - nie przepadam za czystym thrashem, ale bardzo go lubię, jeśli jest jedną ze składowych grania - dla przykładu niech będzie death/thrash. Ale thrash występuje też w swojej wyewoluowanej formie, czyli jako groove metal - dlatego postanowiłem połączyć te dwa gatunki i zrobiłem top 10 właśnie gatunkach thrash/groove metal.


W poniższym zestawieniu nie brakuje znanych firm, ale trafiło tutaj również kilka mnie znanych kapel. Nie wszystkie te formacje nagrały materiały czysto thrashowe, czy też groove metalowe - niektóre z nich sięgnęły dalej, jak np. Ringworm, którzy grają thrash/hardcore, czy Anthrax, który zaprezentował materiał heavy/thrashowy. Poniższa dziesiątka nie zawiera ani jednego debiutanta...nie wiem, czy to efekt posuchy na w tych gatunkach, czy najzwyczajniej w świecie pominąłem jakieś wybitne debiuty. Jeśli to to drugie, to będę pewnie chciał to jak najszybciej nadrobić. Ale tymczasem moja dziesiątka 2011 w kategorii thrash/groove metal:

01. Toxic Holocaust - Conjure And Command

02. Criminal - Akelarre

03. Switchtense - Switchtense

04. Vektor - Outer Isolation

05. Accu§er - Dependent Domination

06. Mechanization - Kenosis

07. Anthrax - Worship Music

08. Legion Of Damned - Descent Into Chaos

09. Ghoul - Transmission Zero

10. Ringworm - Scars

*autor logo Tonito292

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz