czwartek, 26 stycznia 2012

Podsumowanie 2011 - metal mix

Ktoś może się złapać za głowę i zapytać "co to jest metal mix?" - już śpieszę tłumaczyć. Podobnie jak podsumowaniu 2010 roku nie jestem w stanie uzbierać zestawienia odnośnie każdego gatunku metalu, w którym znalazłem jakiś niezwykle ciekawy album. Stąd wymyśliłem kategorię, do której trafiają albumy z gatunku modern metal, ale również z innych gatunków, których nie mogłem przypasować do pozostałych kategorii (np. folk metal, avantgarde metal czy viking metal). Jest taki jeden wspólny worek, który zawiera naprawdę różne albumy, których nie byłem w stanie nigdzie podpiąć.



Mix to mix, więc w poniższym zestawieniu można znaleźć prawdziwą mieszankę metalowego grania. Bez zbędnego smęcenia, oto 10 albumów, których nie mogłem nigdzie zaklasyfikować, ale znacząco wybijają się spośród premier AD 2011:

01. Einherjer - Norrøn

02. Virus - The Agent that Shapes the Desert

03. Degradead - A World Destroyer

04. Dalriada - Ígéret

05. MyGrain - MyGrain

06. Korn - The Path To Totality

07. Screaming Eyes - Greed

08. The Very End - Mercy And Misery

09. Darkest Hour - The Human Romance

10. Eisregen - Rostrot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz