sobota, 8 stycznia 2011

Najlepsze albumy rockowe 2010

Jeśli chodzi o rockowe granie w 2010 roku to nie było źle, chociaż ja nie skupiałem się na wielkich i znanych firmach, bo akurat w rocku nie ciągnie mnie do trzymania się znanych kapel - wszak KISS nic w zeszłym roku nie wydali, The Darkness już nie istnieje, a The 69 Eyes nagrali swój ostatni album w 2009, więc też nic nowego nie nagrali. Nawet jeśli jakieś znane ekipy załapały się do mojego top 10 to poznałem je właśnie w ubiegłym roku. W zestawieniu nie brakuje debiutantów, ale znajdują się również znane formacje. Oto dziesiątka:


01. Ghost - Opus Eponymous (post-rock/psychodelic rock)


02. Danko Jones - Below The Belt (hard rock)


03. Les Discrets - Septembre Et Ses Dernieres Pensées (post-rock/metal)


04. Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle (cygański rock/punk rock)


05. Creature With The Atom Brain - Transylvania (post-rock/rock)


06. The Huligans - Ram (hard rock/southern rock)


07. Intronaut - Valley Of Smoke (progressive rock/post-metal)


08. MotorJesus - Wheels of Purgatory (hard rock/southern)


09. Melissa Auf Der Maur - Out of Our Minds (rock)



10. Alcest - Écailles De Lune (post-rock/post-metal)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz