wtorek, 3 lutego 2015

Podsumowanie 2014 - top 30

Jaki to był ten 2014 rok? Dla mnie był bardzo dobry. Wiele kapel wróciło w wielkim stylu do swoich najlepszych lat. Inne formacje przebiły swoje najlepsze wydawnictwa za sprawą nowego albumu. Na naprawdę niewielu płytach się zawiodłem, więc faktycznie jest się z czego cieszyć. Stworzenie Top 30 w tym roku nie było dla mnie wielkim wyzwaniem. Tym razem nie przeszkadzała mi nawet zasada, że do finałowego zestawienia nie łapią się debiutanci (bo ci mają swoją oddzielną kategorię). Ten fakt nie uprzykrzył mi tym razem życia głównie dlatego, że w 2014 roku nie było tak rewelacyjnych debiutów jak w latach poprzednich. Wówczas brak takiej płyty w zestawieniu jak pierwszy album Ghost, Those Who Fear, czy Recflections był dla mnie zadrą nie dającą spokoju. Bez dalszego ględzenia - oto moje Top 30 2014 roku, prawdziwy miszmasz gatunkowy, więc każdy na pewno znajdzie coś dla siebie (podobnie jak poprzednio już bez opisów, które pojawiły się zestawieniach gatunkowych).



01. Within The Ruins - Phenomena

02. Emmure - Eternal Enemies

03. Einherjer - Av Oss, For Oss

04. Those Who Fear - Death Sentence

05. Godflesh - A World Lit Only By Fire

06. Thy Disease - Costumes of Technocracy

07. Behemoth - The Satanist

08. Anaal Nathrakh - Desideratum

09. Vallenfyre - Splinters

10. Edguy - Space Police - Defenders Of The Crown

11. Mustasch - Thank You For The Demon

12. Decapitated - Blood Mantra

13. Xerath - III

14. Harakiri For The Sky - Aokigahara

15. Slipknot - .5: The Gray Chapter

16. Angels & Airwaves - The Dream Walker

17. Devin Townsend Project - Z²

18. Centinex - Redeeming Filth

19. Hyperial - Blood And Dust

20. Triptykon - Melana Chasmata

21. Saving Grace - The Urgency

22. Rings Of Saturn - Lugal Ki En

23. Ringworm - Hammer of the Witch

24. Sister Sin - Black Lotus

25. Noctiferia - PAX

26. Mastodon - Once More 'Round The Sun

27. Nachtmystium - The World We Left Behind

28. Fallujah - The Flesh Prevails

29. Freedom Call - Beyond

30. Bloodbath - Grand Morbid Funeral

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz