czwartek, 17 stycznia 2013

Podsumowanie 2012 - top 30

Przyszła pora na wielki finał - tym razem bez żadnych tłumaczeń. Wszystko co miałem napisać o 2012 roku to napisałem przy okazji wszystkich zestawień gatunkowych. To co mi pozostało to przyjrzeć się każdemu z tych zestawień i podjąć decyzję co trafi do Top 30 i na które miejsce. Było ciężko, bo 2012 rok był bardzo dobry, niewiele rozczarowań, za to wiele świetnych albumów. Nie robię już fikcji, jak w poprzednich latach, nie udaję, że tworzę top 10 i wrzucam 30 albumów, to jest po prostu moje top 30 z ubiegłego roku. Oczywiście przy układaniu tego zestawienia brałem pod uwagę wszystkie gatunki, których dotyczyły moje "bardziej szczegółowe" zestawienia - tradycyjnie już w podsumowaniu dotyczącym roku nie umieszczałem debiutantów (oni mają swoje własne zestawienie). Poniżej moje top 30 premier 2012 roku.



01. Killing Joke - MMXII

02. Moonspell - Alpha Noir-Ómega White

03. The Ghost Inside - Get What You Give

04. Mustasch - Sounds Like Hell, Looks Like Heaven

05. Creature With The Atom Brain - The Birds Fly Low

06. Alcest - Les Voyages De L'Ame

07. Kreator - Phantom Antichrist

08. A Life Once Lost - Ecstatic Trance

09. Black Breath - Sentenced to Life

10. Marilyn Manson - Born Villian

11. Secret Sphere - Portrait Of A Dying Heart

12. Paragon - Force of Destruction

13. Revolting - Hymns Of Ghastly Horror

14. Final Prayer - I Am Not Afraid

15. Katatonia - Dead End Kings

16. King Of Asgard - ...to North

17. Ex Deo - Caligvla

18. Cancer Bats - Dead Set On Living

19. Aborted - Global Flatline

20. The Mars Volta - Noctourniquet

21. Gojira - L'Enfant Sauvage

22. The Chariot - One Wing

23. Oomph! - Des Wahnsinns Fette Beute

24. Marduk - Serpent Sermon

25. Fear Factory - The Industrialist

26. The Project Hate MCMXCIX - The Cadaverous Retaliation Agenda

27. Flotsam & Jetsam - Ugly Noise

28. A Place to Bury Strangers - Worship

29. Accept - Stalingrad

30. Forgotten Souls - Sirius 12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz